טופס אחריות

לקוחות יקרים,

אנו מברכים אתכם על רכישת מוצר זה ומקווים שהמוצר שרכשתם יהווה מקור הנאה לשנים רבות.
אנא הקדישו מספר דקות מזמנכם על מנת לקרוא ולעיין בתעודת אחריות זו.

אתר סטפ אפ (להלן “האתר”) וחנויות סטפ אפ (להלן “החנויות”) הינן בבעלות חברת קלפאק יבוא ושיווק בע”מ (להלן ביחד או לחוד “החברה” או “סטפ אפ” או “Step Up”) ומופעלים על ידה.

פרטי החברה: קלפאק יבוא ושיווק בע”מ מספר ח.פ: 514546969

כתובת: הירקון 13 יבנה

טלפון: 073-7251162 דוא”ל: service@Steps-up.co.il

חברת בסט באג י.א בעמ, מתחייבת לדאוג לתיקונו של כל פגם במוצר שנמכר על ידה, אשר נובע מפגם בחומר או בהליך הייצור, זאת ללא תמורה, במסגרת תקופת האחריות ובכפוף להתניות המצוינות .

משך תקופת האחריות:
תקופת האחריות הינה ל 12 חודשים מתאריך מסירת המוצרים לחזקת הלקוח ובתנאי שההובלה והרכבה בוצעו ע”י מובילים מטעם החברה בלבד, בצירוף חשבונית מס ו/או טופס הזמנה, המעידים על רכישתו מהחברה או מהמשווקים שלנו.

אי לכך במידה ונאספו המוצרים מנקודת האיסוף באופן עצמאי או ע”י מי מטעם הלקוח או הורכבו באופן עצמאי או ע”י מי מטעם הלקוח, אין אחריות כלל וכלל (למעט פגם שאפשר להוכיח בצורה חד משמעית שכך יצא מהמחסן)

כל פגם, נזק או בעיה במוצר שחברת סטפ אפ תראה לנכון לפנים משורת הדין לתקן ו/או להחליף, במקרים הנ”ל הטיפול/החלפה יעשו אך ורק בהגעה לסניף או בתשלום עבור הגעה לבית הלקוח.
במקרה של החלפה, מועד סיום האחריות יחושב בהתאם לתאריך קבלת המוצר המקורי.

אחריות על בד המוצר תקפה לחודש מיום קבלת המוצר, כל עוד האחזקה או השימוש במוצר ו/או בחלקיו היה סביר ורגיל ועל פי החלטת החברה.

באילו פעולות תנקוט סטפ אפ למימוש האחריות?
סטפ אפ תבחן את המוצר ותחליט האם הוא מכוסה על-ידי תעודת אחריות זו. בהתאם לכך, לפי בחירתה ושיקולה הבלעדית, תדאג סטפ אפ לתיקונו של המוצר הפגום או תחליפו במוצר דומה.

מימוש האחריות למוצרים שנאספו באיסוף עצמי מותנה בהבאת המוצרים לחנות סטפ אפ ו/או תשלום ע”י הלקוח על משלוח לחלקי חילוף וכל זאת בהתאם לשיקול דעתה של החברה.

מימוש האחריות למוצרים שנמסרו בשליחות מותנה בשליחת תמונות ו/או סרטונים המעידים על הפגם במוצרים, עד לקבלת התמונות ו/או הסרטונים לא תמומש האחריות .

עבור מוצרים שאינם בתקופת האחריות ניתן לקבל שירות ו/או אספקת חלקי חילוף בתשלום, זאת במידה והחלקים ו/או מוצרים נמצאים במחסני החברה.

תנאי האחריות:
מימוש האחריות הינה בכפוף להצגת המוצר (באופן פיזי בחנות סטפ אפ ו/או בתמונות ו/או בסרטונים בתיאום עם מרכז השירות) ובהצגת חשבונית רכישה מקורית.

האחריות תחול על כל פגם שנתגלה במוצר אשר נובע מפגם בחומר או בהליך הייצור, ובמידה והשימוש במוצרים השונים לרבות הרהיטים ובחלקיהם היה סביר, רגיל וביתי בלבד (אלא אם נרשם אחרת בעסקה), ובהתאם להוראות ההרכבה של החברה, החברה תפעיל את שיקול דעתה הבלעדית לגבי אופן ההרכבה והשימוש במוצרים.

על המוצר להיות ברשות הרוכש המקורי (ששמו מופיע על חשבונית הרכישה ו/או גב ההזמנה). אין האחריות מכסה נזקים שנגרמו כתוצאה מהעברתו ממקום למקום.

על תפרים שנפרמו במוצר במהלך תקופת האחריות רק לאחר בדיקה מול רפד מקצועי של החברה ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או פגם שנגרם במוצר אם:

  • הפגם נובע משימוש לא נכון ו/או לא סביר ו/או לא רגיל ו/או בעת הזנחה ו/או חוסר אחזקה שוטפת ו/או שימוש בחומרים לרבות חומרי ניקוי לא מתאימים.
  • הפגם נגרם מכוח עליון שהתרחש לאחר מסירת המוצר ללקוחות ו/או כתוצאה מפעולת זדון ו/או רשלנות של הלקוחות ו/או בעקבות תיקון שנעשה במוצר על ידי מי שלא הוסמך לכך על ידי החברה.
  • נעשו במוצר שינויים ו/או שיפוצים ו/או תיקונים על ידי אדם שלא הוסמך לכך על ידי החברה.
  • המוצרים מוקמו מחוץ לבית (למעט מוצרים שייעודו לשימוש בחצר) ו/או בסביבה לחה (למעט מוצרים שייעודו שימוש באמבטיה).

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את מגוון המוצרים שברשותה ו/או את חלקיהם ו/או להוציאם מהמגוון.

במקרה ולא מתאפשר תיקון ו/או החלפת מוצר כלשהו הנושא תעודת אחריות ו/או מוצר זה אינו קיים במגוון מוצרי החברה, תהיה החברה זכאית להחליף את המוצר במוצר דומה ושווה ערך. לחלופין, תהיה החברה זכאית לתת ללקוח שובר זיכוי בערך שווה לרכישה חוזרת בחברה.

לחברה הזכות לבחור בין תיקון להחלפת רהיט או חלק ממנו לבין זיכוי על הסכום המלא או החזר זיכוי חלקי, זאת לפי שיקול דעתה הבלעדי.

במידה והחברה שלחה טכנאי ו/או מרכיב ו/או מוביל לתיקון הפגם ונמצא כי המוצר נפגם משימוש לא סביר ו/או רגיל ו/או תקין על ידי הלקוח ו/או לא נמצא פגם במוצר, או אז יישא הלקוח בעלות דמי התיקון ו/או בעלות דמי הביקור בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.

החברה תישא בעלות טכנאי ו/או מרכיב עד בית הלקוח לתיקון פגם במוצר במקרים בהם המוצר נמסר ללקוח בשליחות עד הבית.

באם המוצרים נאספו באיסוף עצמי החלופות הקיימות הן הבאת המוצרים באופן עצמאי בתקופת האחריות לחנות או לשלם עבור עלות ההובלה או הגעת מרכיב .

עלות ההובלה או הגעת מרכיב בהתאם למחירון החברה ובהתאם לשיקול דעתה של החברה.
זמן הגעת המרכיב לשם תיקון המוצר הוא 14-28 ימי עסקים.

במידה ומרכיב או שליח מטעם החברה הגיע לבית הלקוח בזמן שתואם מראש עם הלקוח , והלקוח לא היה בבית או אי מי מטעמו לקבל את ההזמנה או לבצע את התיקון, תיאום נוסף לצורך הגעת שליח או מרכיב יהיה כרוך בעלות שתחול על הלקוח לפי שיקול דעתה של החברה .

לא תינתן אחריות על כל המוצרים הנמכרים בחברה במקרים הבאים :
כתמים, קילופים או פגמים אחרים אלא אם נתגלו והובאו לידי החברה עם קבלת המוצר.
פגמים או נזקים שנגרמו כתוצאה של הובלה, הרכבה ו/או כל טיפול אחר שנעשה על ידי הלקוחות ו/או על ידי גורם שאינו מוסמך מטעם החברה.
חלודה.
רעשים .
שבר מכל סוג שהוא, קרעים בבד, שריטות בזכוכית אלא נתגלו והובאו לידי החברה עם קבלת המוצר.
במידה ונעשתה רכישה של מוצרים תואמים, והתגלה פגם על אחד מהם, האחריות תינתן על המוצר הפגום בלבד.
קילופים בעץ ו/או בברזל ו/או קילופי צבע שנגרמו עקב שימוש לא סביר ו/או לא רגיל ו/או רשלני של הלקוח. ועל פי החלטת החברה.
סימני מים.
עובש אלא אם מדובר במוצרים שיועדו לשימוש באמבטיה בעת שימוש סביר ו/או רגיל ו/או תקין של המוצר ושלא בא במגע ישיר עם מים.
שקע שנוצר במוצר עקב משקל מעבר למה שנרשם בפרטי העסקה.
הבדלי גוון וצבע כתוצאה מתכונותיו הטבעיות של העץ.
סטיות בגוון בד הריפוד במוצרים שנקנו בזמנים שונים.
נדנוד כיסא שלא בעת ישיבה על המוצר. הסבר תיקון יישלח ע”י החברה ללקוח לצורך תיקון עצמאי.
ברגים המשתחררים. ניתן לפנות לשירות לקוחות לקבלת הסבר לתיקון הדבר באופן עצמאי.
פקקים/תחתיות, ניתן לפנות לשירות לקוחות לקבלת מענה.

תנאים נוספים בהתאם לסוג המוצר בתקופת האחריות:
ספות אירוח וכורסאות:
האחריות לא חלה:

נזק שנגרם עקב נדנוד חזק בכורסאות נדנדה. (השימוש תקין הינו נדנוד קל ולא נדנוד חזק המשמש כמעיין נדנדה).
לא תינתן אחריות על הדומים של כורסאות במידה ונעשה בהם שימוש לצורך ישיבה.

כסאות: (בר, אוכל, משרד)
האחריות לא חלה:

אחריות על בד המוצר תקפה עד חודש מקבלת המוצר ובתנאי שנעשה שימוש סביר ו/או רגיל ו/או תקין ועל פי החלטת החברה.

מזנונים/ קונסולות/ שידות:
אחריות לא חלה:

על רגלי מוצר אלא אם בדווח בעת קבלת המוצר על התקלה/ פגם. החברה תהיה רשאית להחליף את החלקים התקולים בלבד.
קילופי צבע אלא אם נתגלו והובאו לידי החברה עם קבלת המוצר.
אחריות על זכוכית בריהוט תינתן במקרים בהם התקבלה שרוטה ו/או שבורה בלבד, ומלבד שהלקוח יידע את החברה תוך 3 ימי עסקים מיום קבלת המוצר.
כתמים אלא אם נתגלו והובאו לידי החברה עם קבלת המוצר.
שולחנות אוכל/ שולחנות קפה/ שולחנות עבודה:
אחריות לא חלה :

אחריות על זכוכית בריהוט תינתן במקרים בהם התקבלה שרוטה ו/או שבורה בלבד, ובמידה והלקוח יידע את החברה תוך 3 ימי עסקים מקבלת המוצר.
כתמים או פגמים אלא אם נתגלו והובאו לידי החברה עם קבלת המוצר.

כוורות/ מוצרי אחסון/ספסלי במבוק:
אחריות זו לא חלה על:

קילופי צבע או כתמים אלא אם נתגלו והובאו לידי החברה עם קבלת המוצר.

מוצרי ילדים ותינוקות:
אחריות לא חלה על:

כתמים אלא אם נתגלו והובאו לידי החברה עם קבלת המוצר, ומלבד שהלקוח יידע את החברה תוך 3 ימי עסקים מיום קבלת המוצר.
שעונים:
תינתן אחריות על המנגנון בלבד עד שנה מיום הרכישה.
תמונות/עציצים/אביזרים ואקססוריז שונים:
לא תינתן אחריות על מוצרים אלו, אלא אם נתגלו פגמים והובאו לידיעת החברה עם קבלת המוצר.

ריהוט גן:
כל מה שמופיע בקטגוריה זו ניתן להשתמש בו בתנאי גשם ושמש מלבד הכריות שיש צורך להמנע ממגע עם מים
אין אחריות על עובש.
לתשומת ליבכם!
נפילת הרהיט עלולה לגרום לפגיעה גופנית קשה או קטלנית. על מנת למנוע את נפילת הרהיט יש לקבע אותו לקיר.
קירות שונים עשויים מחומרים שונים, יש תמיד לבחור ברגים ואביזרי חיבור המתאימים לחומר ממנו עשויים הקיר/תקרה ובעלי יכולת העמסה מספקת. אם אינכם בטוחים, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע.

הנכם מוזמנים להגיע בשעות הפעילות לחנות החברה ביבנה עם המוצר והחברה תעשה מאמץ להעניק מענה הולם. בנוסף, בעת הזמנה באיסוף עצמי הנכם מוזמנים לבדוק את המוצרים בחנות לפני המסירה.