מבוא:
חברת קלפאק יבוא ושיווק בע”מ היא הבעלים הרשום של האתר , וכן בכל הזכויות של חברת “Step Up” ו/או “סטפ אפ” פרטי הקשר של החברה הם : קלפאק יבוא ושיווק בע”מ- הירקון 13 יבנה
האתר משמש כחנות לשיווק ריהוט לבית. טרם ביצוע ההזמנה יש לבצע פעולת הרשמה והקלדת פרטים בסיסיים. לאחר ביצוע הפעולה תתבצע בדיקת כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיס האשראי תנתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. רק אישור בדבר ביצוע העסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים יהווה אישור על קליטת ההזמנה. (זאת ובמידה ולא נשלח הודעה אלקטרונית נוספת המעדכנת כי היה בעיה באשראי). הרישום במחשבי החברה יהווה ראויה לכאורה לנכונות הפעולות.
מחיר המוצרים המפורסמים באתר:
מחיר המוצר אינו כולל את דמי המשלוח. ניתנת אפשרות לאיסוף עצמי.
מחירי ההובלה אינם כוללים הרכבה. המוצרים מגיעים עם הוראות הרכבה וכל החלקים להרכבה פשוטה.
הנהלת אתר סטפ אפ תהא רשאית לבטל עסקה בחלקה או במלואה במקרים הבאים: במידה ונפלה טעות במחיר ו/או בתיאור המוצר.
זמני אספקה:
מועדי אספקת מוצרים הנם על פי המועדים הנקובים בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת. זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (א-ה) ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג. במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת החברה יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו. החברה תציע לצרכן לבחור בין החלפה למוצר אחר באותה עלות או ביטול עסקה, ותשיב לו את מלוא כספו.
*לתשומת לב הלקוח: במידה של עיכוב בזמני אספקה לבקשת הלקוח מעבר ל45 יום, הלקוח יחויב בדמי אחסנה בסך 100 ש”ח על כל 14 ימים נוספים, או ביטול עסקה בהתאם לשיקול דעת החברה.
איסוף עצמי:
לאחר 45 יום החברה רשאית לקחת דמי אחסנה למוצרים שלא נלקחו. כל 14 ימים נוספים הלקוח יחוייב בסכום של 100 ש”ח
הערות על הובלה שזמן אספקה הינו 14 ימי עסקים: (כפי שרשום בעסקה):
הובלות מחיפה צפונה, מבאר שבע דרומה ומעבר לקו הירוק ומעפולה מזרחה ייתכן עיכוב באספקה של 14 יום.
משלוחים לאילת מצפה רמון והערבה , רמת הגולן והסביבה, וקריית שמונה והסביבה, יחויבו בתוספת של 150 ₪
מעל קומה שלישית בהעמסה ידנית תהיה תוספת של 35 ₪ לקומה פר מוצר, בתשלום לשליח בבניין דירות בלבד.
בבתים פרטיים, בתיאום מול המוביל בלבד- הלקוח יחויב תוספת 35 ₪ פר מוצר וקומה בקומה עליונה בתוך הבית.
בכל מקרה של צורך בשרותי מנוף חיצוניים החיוב יחול על הלקוח.
ביטול אספקת המוצר יותר מפעמיים, פחות מ24 שעות מיום האספקה או במועד האספקה תחייב את הלקוח בעלות נוספת של עד 100 שח.
ביטול העסקה:
ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם והוא יהווה תוקף לכל הסעיפים הנ”ל
- הודעת ביטול ניתן למסור בטלפון / בווטסאפ 073-725-1162, במייל service@steps-up.co.il -, או דרך הקישור היעודי בדף הראשי באתר. בהודעת הביטול יש לציין את שם ומספר ההזמנה של הצרכן. אם ההודעה נמסרת בע”פ יש למסור את מספר ההזמנה ופרטי המזמין. בדואר רשום בכתובת: או בעל פה במקום העסק: הירקון 15 יבנה.
- בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר או השירות לבין תיאורו או הצגתו באתר או במסמך הגילוי, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ₪ הנמוך מביניהם. המוצר יוחזר על חשבון הצרכן או ישלם דמי החזרה אשר ייקבע על ידי החברה. האמור חל רק על רכישות באתר או בטלפון.
- בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול. כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, והמוצר יחזור לבית העסק על חשבון החברה.
- החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת הזיכוי שמסר העסק לחברת האשראי.
- צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת המסמך גילוי לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. ביקש הצרכן לבטל את העסקה, רשאי העסק לדורש מהצרכן להציג לפניו תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, ובלבד שלא ידרוש ממנו הוכחה נוספת לשם מימוש זכות הביטול. הצרכן יציג לפני החברה אחד מהמסמכים המפורטים בחוק.
- במידה ותרצו להחליף מוצר או להחזיר מוצר שנרכש באתר ולקבל עליו זיכוי ניתן לבצע תוך 60 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח, רק במידה והמוצר ארוז באריזתו המקורית.
- זיכוי עבור מוצר לאחר 14 יום מכל סיבה שהיא לפי שיקול דעת החברה יבוצע ללא החזר דמי המשלוח.
- לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
מלאי:
האתר מקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך 2 ימי עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם.
תמונות להמחשה:
לעיתים ייתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתאור המוצר, לא יחייב הדבר את העסק, העסק יאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם.
מידות:
תיתכן סטייה של עד 2% במידות.
לתשומת לב הלקוח:
במקרה שחברת כרטיסי האשראי לא תכבד את החיוב, הרכישה של אותו משתמש שכרטיס החיוב שלו לא כובד תהיה בטלה ומבוטלת מאותו הרגע.
מובהר, כי ביצוע רישום באתר על ידי משתמש, מהווה הסכמה של המשתמש לקבל דואר אלקטרוני ו/או מסרונים [SMS] מהחברה, לרבות דואר אלקטרוני ו/או מסרונים [SMS] שמטרתם לעודד רכישת מוצר או שירות, אשר עשוי לכלול עדכונים בנושאים שונים, פרטים על ביצוע עסקה, פרסום וכיוצ”ב, ולרבות מסרים המכילים תוכן העונה על ההגדרה “דבר פרסומת”, על פי תיקון 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ”ב-1982. הנך רשאי, בכל עת, להודיע לחברה על רצונך להסיר את כתובתך מרשימת הדיוור של החברה, ע”י שליחת הודעה ל service@steps-up.co.il
אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם כן ניתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.
פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, ייעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבית משפט השלום ברחובות.