מחסן החברה

כתובת ושעות פעילות:

הירקון 6, יבנה

ימים א-ה: 9:00-17:00

ימי ו’: 9:30-13:00

מוצאי שבת סגור

טלפון: 0737251162

 

יצירת קשר

    שאלות נפוצות

    האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית?

    בהחלט! שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לכם טלפונית וללוות אתכם בתהליך הרכישה. תוכלו לפנות אלינו בשעות פעילות מוקד שירות הלקוחות באמצעות הצ'אט בווצאפ או בטלפון: 0737251162

    האם האתר מאובטח?

    בהחלט, רכישות דרך האתר שלנו הן מאובטחות. האתר עצמו מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שאתם יכולים להיות רגועים, מובטחת לכם חווית קנייה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר. במידה ומופיעה לכם הודעת שגיאת אבטחה בעת הרכישה היא קשורה לאבטחת המידע במשרדכם או לאנטי וירוס שמותקן במחשב שלכם.

    ביצעתי הזמנה, איך לדעת שהיא התקבלה אצלכם?

    מיד בתום תהליך הרכישה יופיע חלון שיכריז "הזמנתך בוצעה בהצלחה". בנוסף, מייל אוטומטי עם פרטי ההזמנה ואישור ההזמנה לתהליך טיפול יגיע ישירות לכתובת המייל שציינת בטופס ההזמנה. זמן אספקת המוצר מופיע באותיות הקטנות בעמוד המוצר.

    איך אוכל לעדכן פרטים לאחר שביצעתי הזמנה?

    באמצעות הטופס מצד שמאל או באמצעות יצירת קשר בטלפון או בווצאפ שלנו.

    איך לנקות את המוצרים שרכשתי?

    מוצרי עץ ומתכת- נקיון ע"י מטלית לחה בלבד ללא כימיקליים 

    מוצרי בד- אנו משתמשים בתרסיס סנו שטיחים אך ניתן להתייעץ עם איש מקצוע בנושא 

    לכל שאלה, צוות המומחים שלנו ישמח לעזור!

    יש לכם שאלה שלא כתובה פה?

    ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות לכל שאלה.

    כמו כן, ניתן לעיין בתקנון האתר לשאלות נוספות.